Ustawienia

1-2018-ZO Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

OGŁOSZENIE
w postępowaniu o szacunkowej wartości zamówienia wyrażonej w złotych nieprzekraczającej równowartości
kwoty 30 tys. euro

Agencja Rozwoju Regionalnego „ARES” S.A. w Suwałkach zaprasza do składania ofert  na realizację poniższego zamówienia publicznego:

na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Agencji Rozwoju Regionalnego „ARES” S.A. w Suwałkach.

Rozdział 1.Opis przedmiotu zamówienia.  

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Agencji Rozwoju Regionalnego „ARES” S.A. w Suwałkach.
  2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień
    Kod CPV Opis
    30236000-2 Różny sprzęt komputerowy
    30213300-8 Komputer biurkowy
    30231300-0 Monitory ekranowe
    30231300-0 Pakiety oprogramowania administracyjnego
    48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
    30237460-1 Klawiatury komputerowe
    30237410-6 Myszka komputerowa
  3. Założenia:
    1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składnia ofert częściowych.
    2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia, w pełni zmontowanego,fabrycznie nowego, nieużywanego (bez śladu wcześniejszego użytkowania), oryginalnie zapakowanego, pełnowartościowego w pierwszym gatunku, wolnego od wad materiałowych i produkcyjnych oraz wolnego od wad technicznych i prawnych, wykonanego w ramach bezpiecznych technologii, spełniającego wymagania określone w OGŁOSZENIU oraz odpowiadającego normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych.
    3. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne jakie winien spełniać sprzęt oferowany przez Wykonawcę. Wykonawca może zaoferować produkt o parametrach lepszych niż opisane przez Zamawiającego.
    4. Wszystkie elementy określone w opisie przedmiotu zamówienia muszą stanowić integralną część urządzeń. Zamawiający nie dopuszcza możliwości konfigurowania sprzętu przy pomocy elementów zewnętrznych, za wyjątkiem sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia wyraźnie na to wskazuje.
    5. W przypadku gdy w komputerach zainstalowano oprogramowanie należy do każdej jednostki komputerowej dostarczyć oddzielny nośnik z oprogramowaniem wraz ze stosownym certyfikatem/licencją.
    6. Oprogramowanie stanowiące przedmiot zamówienia winno być  dostarczone  na nośniku danych wraz ze stosownym certyfikatem/licencją.
    7. Podstawowy (minimalny) wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy od daty odbioru. Wydłużenie okresu gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający w kryteriach oceny ofert będzie oceniał wydłużenie okresu gwarancji. Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag (bez zastrzeżeń). Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym długość gwarancji w miesiącach na sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia

      W przypadku podania wartości pośrednich między granicznymi okresami (wskazanymi w tabeli poniżej), Zamawiający w celu oceny oferty będzie podane wartości pośrednie zaokrąglał w dół do niższego okresu. Brak wskazania przez Wykonawcę okresu gwarancji w formularzu ofertowym oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wartość minimalną – 12 miesięcy gwarancji.
    8. Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia użyto znaków towarowych, nazw własnych, patentów lub pochodzenia,  aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, a także norm lub szczególnego procesu,który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę, jeśli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza produkty/rozwiązania równoważne. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach technicznych takich samych lub wyższych w stosunku do produkowanych przez producentów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.
    9. W przypadku wątpliwości Zamawiającego dotyczącego spełniania przez oferowany produkt wymagań określonych w OGŁOSZENIU Zamawiający zastrzega sobie  możliwość wezwania każdego z wykonawców do dostarczenia sprzętu i/lub oprogramowania będącego przedmiotem zamówienia do siedziby wskazanej przez Zamawiającego w celu wykonania stosownych testów. Wykonawca będzie zobowiązany na pisemne żądanie Zamawiającego do  bezpłatnego wypożyczenia na okres co najmniej 2 dni roboczych zaoferowanego w ofercie sprzętu i/lub oprogramowania. Testowanie zaoferowanego sprzętu i/lub oprogramowania przeprowadzane będzie przez pracowników Zamawiającego. Niesprawność któregokolwiek elementu dyskwalifikuje sprzęt i/lub oprogramowania, w takiej sytuacji przedmiot zamówienia zostanie uznany za niespełniający warunków.
    10. Zamówienie obejmuje również transport przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego przy ul.  T. Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki oraz wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Powyższe odbywać się będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.
    11. W formularzu ofertowym Wykonawca zobowiązany jest do opisania danych technicznych oferowanego sprzętu, w tym podanie nazwy producenta i danych niezbędnych do zweryfikowania oferowanego produktu (np. nr katalogowe, marka, typ, model – dane identyfikujące dany produkt), oraz dokonanie opisu oferowanego produktu potwierdzającego spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego. Dane należy określić w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości. Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany towar spełnia wymagania Zamawiającego oraz aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty.
  4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
    LP.Wyszczególnieniej.m.ilość
      Komputer stacjonarny (markowy) Procesor: i5-6400, Pamięć RAM:   8GB, Dysk twardy:  1000GB, Zainstalowany system operacyjny: Windows 10 Dodatkowe wymagania:  – w zestawie z myszą i klawiaturą szt. 2
      Monitor LCD 24 cala Monitor o przekątnej 24 cala  LED z wbudowanymi głośnikami. szt. 2
      Oprogramowanie:  Wersja:  Office 2016 Home&Business Skład pakietu: Outlook,  OneNote,  PowerPoint,  Excel,  Word Zastosowanie:  do firm Typ licencji:  nowa licencja Okres licencji:  dożywotnia Wersja językowa:  Polska Platforma:  Windows szt. 2

Rozdział 2. Tryb udzielenia zamówienia publicznego.

Zamówienie publiczne o szacunkowej wartości zamówienia wyrażonej w złotych nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 tys. euro, udziela się zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579 r. z poźn. zm.).

Rozdział 3. Termin wykonania zamówienia.

Wymagany przez Zamawiającego maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia (termin dostawy): 7 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego.

Rozdział 4. Wymagania wobec oferentów. Warunki udziału w postępowaniu. Podstawy wykluczenia.  

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    1. nie podlegają wykluczeniu,
  2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu,:
    1. Warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
      Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
    2. Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
      Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
    3. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:
      Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 Ustawy PZP:
    1. wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu, lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;
    2. wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
      1. o którym mowa w art. 165a, art. 181–188, art. 189a, art. 218–221, art. 228–230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270–309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. z 2016 r. poz. 1137, z późn. zm.89)) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176, 1170 i 1171 oraz z 2017 r. poz. 60 i 1051),
      2. o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny,
      3. skarbowe,
      4. o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);
    3. wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 13;
    4. wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
    5. wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub obiektywne i niedyskryminacyjne kryteria, zwane dalej „kryteriami selekcji”, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów;
    6. wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
    7. wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
    8. wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu;
    9. wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
    10. wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2016 r. poz. 1541 oraz z 2017 r. poz. 724 i 933);
    11. wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
    12. wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229, 1089 i 1132), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
  4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że nie ma podstaw do wykluczenia go z postępowania i stan ten będzie wynikał z dołączonych dokumentów w przypadku wezwania do ich przedstawienia.

Rozdział 5.  Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.  

  1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do Zamawiającego:
    1. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
    2. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.
  2. Pozostałe wymagane dokumenty:
    1. Oferta;
    2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu: załącznik nr 2. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca: nie podlega wykluczeniu.
    3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub informacji z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione.
  3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Rozdział 6. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami. 

  1. W niniejszym postępowaniu:
    1. komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się zgodnie z wyborem zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1422, z 2015 r. poz. 1844 oraz z 2016 r. poz. 147 i 615);
    2. jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
  2. Zamawiający zastrzega sobie, że wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje – po otwarciu ofert będą mogły być przekazywane faksem lub drogą elektroniczną z możliwością żądania niezwłocznego potwierdzenia ich otrzymania.
    Zaleca się aby Wykonawca w ofercie podał numer faksu lub adres e-mail.
    W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający domniema, iż pismo przesłane przez Zamawiającego na numer faksu lub adres e-mail podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma.
  3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści OGŁOSZENIA. Zamawiający udzieli wyjaśnień.
  4. Do porozumiewania się z Wykonawcami Zamawiający upoważnia:
    – w zakresie procedury upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
    Renata Marcówka,  tel./fax (87)5666106,   email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    Elżbieta Manalis,  tel./fax (87)5666106,   e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    ARR „ARES” S.A. w Suwałkach ul. Noniewicza 42A  16-400 Suwałki
    Godziny urzędowania: : 7:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku.

Rozdział 7. Opis sposobu przygotowania ofert

  1. Opakowanie i adresowanie oferty.

    Ofertę wraz z załącznikami do niej należy złożyć w nieprzezroczystym opakowaniu zamkniętym w sposób zabezpieczający nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.

    Opakowanie wraz z ofertą ma posiadać następujące oznaczenia:

    Nadawca:  Pełna nazwa i dokładny adres Wykonawcy (ulica, numer lokalu, miejscowość, numer kodu pocztowego) – (dopuszcza się czytelny odcisk pieczęci).

    Adresat:

    Agencja Rozwoju Regionalnego „ARES” S.A. w Suwałkach
    16-400 Suwałki, ul. Noniewicza 42A

    OFERTA NA: dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Agencji Rozwoju Regionalnego „ARES” S.A. w Suwałkach. Z dopiskiem:  NIE OTWIERAĆ PRZED  18.04.2018 godz. 09:30

  2. Informacje pozostałe:
    1. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
    2. Ofertę należy złożyć na druku „Formularz ofertowy” –załącznik nr 1,bez nanoszenia jakichkolwiek zmian w treści druku,
    3. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę (przygotowaną według wymagań określonych w niniejszym OGŁOSZENIU). Złożenieprzez jednego wykonawcę więcej niż jednej oferty w postępowaniu lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne spowoduje jej odrzucenie,
    4. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści niniejsze OGŁOSZENIA.
    5. Oferta musi być sporządzona:
      1. w formie pisemnej,
      2. w języku polskim,każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę,
      3. na maszynie, komputerze lub czytelnie inną trwałą techniką w sposób zapewniający jej czytelność.
  3. Złożona oferta powinna zawierać:
    1. Wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy Formularz ofertowy na załączniku nr 1;
    2. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 2;
    3. Zaparafowany wzór umowy – Załącznik nr 3
    4. Pełnomocnictwo:
      1. Jeżeli podpisy w ofercie nie wynikają między innymi z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru albo centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wymagane jest załączenie dokumentu (pełnomocnictwa) uprawniającego do składania podpisów w imieniu Wykonawcy w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie,
      2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie,
      3. W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba posiadająca Pełnomocnictwo musi ono zawierać zakres upełnomocnienia.

Rozdział 8.  Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.   

  1. Ofertę należy złożyć w Agencji Rozwoju Regionalnego „ARES” S.A.  w Suwałkach, ul. Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, w Sekretariacie, w terminie  do dnia 18.04.2018 r. do godziny 09:00.
  2. Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer.
  3. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, w budynku Agencji Rozwoju Regionalnego „ARES” S.A.  w Suwałkach, przy ulicy Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki,   w dniu 18.04.2018 r. do godziny 09:30.
  4. Z zawartością ofert nie można zapoznać się przed upływem terminu otwarcia ofert.
  5. Otwarcie ofert jest jawne.
  6. Wykonawcy mogą być obecni przy otwieraniu ofert. Osoby zainteresowane udziałem w jawnym otwarciu ofert proszone są o przybycie 5 minut przed wyznaczonym czasem (niezbędne jest posiadanie odpowiedniego pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy).

Rozdział 9. Opis sposobu obliczania ceny

  1. Cenę za przedmiot zamówienia należy przedstawić w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik  do niniejszego Ogłoszenia. W formularzu ofertowym należy podać cenę ofertową w PLN wraz z właściwym podatkiem VAT (23%) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, cena ogółem brutto powinna wynikać z ceny ogółem netto powiększonej o należny podatek. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązku Wykonawcy.
  2. Podana w ofercie cena ofertowa brutto będzie uwzględniała wszystkie wymagania niniejszego Ogłoszenioraz będzie obejmowała wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca w związku z należytą realizacją przedmiotu zamówienia. Cena może być tylko jedna;  nie dopuszcza się wariantowości cen. Wszelkie upusty, rabaty winny być od razu ujęte w obliczeniu ceny, tak by wyliczona cena za realizacje zamówienia była ceną ostateczną, bez konieczności dokonywania przez zamawiającego przeliczeń itp. działań w celu jej określenia.
  3. W przypadku, gdy Wykonawca poda cenę oferty oraz należność brutto z dokładnością większą niż do drugiego miejsca po przecinku lub dokonał ich nieprawidłowego zaokrąglenia, to ten sposób wyliczenia ceny zostanie uznany za oczywistą omyłkę rachunkową. Zamawiający dokona przeliczenia podanych w ofercie cen do dwóch miejsc po przecinku. Cenę za przedmiot zamówienia należy przedstawić w Formularzu ofertowymstanowiącym załącznik  do niniejszego Ogłoszenia. W formularzu ofertowym należy podać cenę ofertową w PLN wraz z właściwym podatkiem VAT (23%) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, cena ogółem brutto powinna wynikać z ceny ogółem netto powiększonej o należny podatek. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązku Wykonawcy.
  4. Podana w ofercie cena ofertowa brutto będzie uwzględniała wszystkie wymagania niniejszego Ogłoszenioraz będzie obejmowała wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca w związku z należytą realizacją przedmiotu zamówienia. Cena może być tylko jedna;  nie dopuszcza się wariantowości cen. Wszelkie upusty, rabaty winny być od razu ujęte w obliczeniu ceny, tak by wyliczona cena za realizacje zamówienia była ceną ostateczną, bez konieczności dokonywania przez zamawiającego przeliczeń itp. działań w celu jej określenia.

Rozdział 10. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

  1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:

    Kryteria oceny i ich waga:

    1. Oferowana cena, tj. całkowita cena brutto za całość zamówienia  – waga 60%, tj. 60 pkt.

      Sposób obliczania wartości punktowej kryterium ceny:

      KC   =  ( C min  :  C n  )   x   60pkt.

      Gdzie:

      C min                 – najniższa cena ogółem brutto spośród ofert

      C n                    – cena ogółem brutto ocenianej oferty

      60pkt.             – maksymalna liczba punktów w kryterium oceny ofert CENA

    2. Gwarancja – czas trwania :  waga 40%,  tj. 40 pkt.

      Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia  wynosi 12 miesięcy.

      Zamawiający w kryteriach oceny ofert będzie oceniał wydłużenie okresu gwarancji.

      Długość gwarancji (czas trwania)– KG Punktacja
      12  miesięcy gwarancji 0 pkt.
      24 miesiące gwarancji 40 pkt.

      Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag (bez zastrzeżeń).

      Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym długość gwarancji w miesiącach na sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia

      W przypadku podania wartości pośrednich między granicznymi okresami (wskazanymi w tabeli powyżej), Zamawiający w celu oceny oferty będzie podane wartości pośrednie zaokrąglał w dół do niższego okresu.

      Brak wskazania przez Wykonawcę okresu gwarancji w formularzu ofertowym oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wartość minimalną – 12 miesięcy gwarancji.

  2. Ocenę końcową Oferty stanowi suma punktów przyznanych za wszystkie kryteria wymienione wyżej:

    K = KC + KG

    Gdzie:

    KC – kryterium cena

    KG – kryterium gwarancja

  3. Zamawiający udzieli zamówienia, Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ogłoszeniuzostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium oceny i wyboru ofert.
  4. W toku dokonywania badania i oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.

Rozdział 11.Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

  1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym OGŁOSZENIU  i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.
  2. Zamawiający informuje niezwłocznie wszystkich wykonawców o:
    • wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
    • wykonawcach, którzy zostali wykluczeni,
    • wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, powodach odrzucenia oferty,
    • unieważnieniu postępowania – podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
  4. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę odrębnym pismem lub telefonicznie.
  5. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca przekaże Zamawiającemu informacje niezbędne do wpisania do treści umowy, np. imiona i nazwiska uprawnionych osób, które będą reprezentować Wykonawcę przy podpisaniu umowy, koordynacji, itp.

Rozdział 12.Wzór umowy.    

Projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.

Załączniki:

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy.

Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu.

Załącznik nr 3 – Umowa (wzór).

Suwałki, dnia 11.04.2018 r.

Zamawiający: Agencja Rozwoju Regionalnego „ARES” S.A. w Suwałkach

Pliki do pobrania