OGŁOSZENIE
w postępowaniu o szacunkowej wartości zamówienia wyrażonej w złotych nieprzekraczającej równowartości
kwoty 30 tys. euro
Agencja Rozwoju Regionalnego „ARES” S.A. w Suwałkach zaprasza do składania ofert na realizację poniższego zamówienia publicznego:
na dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Agencji Rozwoju Regionalnego „ARES” S.A. w Suwałkach.
Rozdział 1.Opis przedmiotu zamówienia.
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Agencji Rozwoju Regionalnego „ARES” S.A. w Suwałkach.
- Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień
Kod CPV Opis 30236000-2 Różny sprzęt komputerowy 30213300-8 Komputer biurkowy 30231300-0 Monitory ekranowe 30231300-0 Pakiety oprogramowania administracyjnego 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30237460-1 Klawiatury komputerowe 30237410-6 Myszka komputerowa - Założenia:
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składnia ofert częściowych.
- Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia, w pełni zmontowanego,fabrycznie nowego, nieużywanego (bez śladu wcześniejszego użytkowania), oryginalnie zapakowanego, pełnowartościowego w pierwszym gatunku, wolnego od wad materiałowych i produkcyjnych oraz wolnego od wad technicznych i prawnych, wykonanego w ramach bezpiecznych technologii, spełniającego wymagania określone w OGŁOSZENIU oraz odpowiadającego normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych.
- Zamawiający określił minimalne parametry techniczne jakie winien spełniać sprzęt oferowany przez Wykonawcę. Wykonawca może zaoferować produkt o parametrach lepszych niż opisane przez Zamawiającego.
- Wszystkie elementy określone w opisie przedmiotu zamówienia muszą stanowić integralną część urządzeń. Zamawiający nie dopuszcza możliwości konfigurowania sprzętu przy pomocy elementów zewnętrznych, za wyjątkiem sytuacji, gdy opis przedmiotu zamówienia wyraźnie na to wskazuje.
- W przypadku gdy w komputerach zainstalowano oprogramowanie należy do każdej jednostki komputerowej dostarczyć oddzielny nośnik z oprogramowaniem wraz ze stosownym certyfikatem/licencją.
- Oprogramowanie stanowiące przedmiot zamówienia winno być dostarczone na nośniku danych wraz ze stosownym certyfikatem/licencją.
- Podstawowy (minimalny) wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy od daty odbioru. Wydłużenie okresu gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający w kryteriach oceny ofert będzie oceniał wydłużenie okresu gwarancji. Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag (bez zastrzeżeń). Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym długość gwarancji w miesiącach na sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia
W przypadku podania wartości pośrednich między granicznymi okresami (wskazanymi w tabeli poniżej), Zamawiający w celu oceny oferty będzie podane wartości pośrednie zaokrąglał w dół do niższego okresu. Brak wskazania przez Wykonawcę okresu gwarancji w formularzu ofertowym oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wartość minimalną – 12 miesięcy gwarancji. - Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia użyto znaków towarowych, nazw własnych, patentów lub pochodzenia, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, a także norm lub szczególnego procesu,który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę, jeśli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza produkty/rozwiązania równoważne. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty o parametrach technicznych takich samych lub wyższych w stosunku do produkowanych przez producentów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.
- W przypadku wątpliwości Zamawiającego dotyczącego spełniania przez oferowany produkt wymagań określonych w OGŁOSZENIU Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania każdego z wykonawców do dostarczenia sprzętu i/lub oprogramowania będącego przedmiotem zamówienia do siedziby wskazanej przez Zamawiającego w celu wykonania stosownych testów. Wykonawca będzie zobowiązany na pisemne żądanie Zamawiającego do bezpłatnego wypożyczenia na okres co najmniej 2 dni roboczych zaoferowanego w ofercie sprzętu i/lub oprogramowania. Testowanie zaoferowanego sprzętu i/lub oprogramowania przeprowadzane będzie przez pracowników Zamawiającego. Niesprawność któregokolwiek elementu dyskwalifikuje sprzęt i/lub oprogramowania, w takiej sytuacji przedmiot zamówienia zostanie uznany za niespełniający warunków.
- Zamówienie obejmuje również transport przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego przy ul. T. Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki oraz wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Powyższe odbywać się będzie na własny koszt i ryzyko Wykonawcy.
- W formularzu ofertowym Wykonawca zobowiązany jest do opisania danych technicznych oferowanego sprzętu, w tym podanie nazwy producenta i danych niezbędnych do zweryfikowania oferowanego produktu (np. nr katalogowe, marka, typ, model – dane identyfikujące dany produkt), oraz dokonanie opisu oferowanego produktu potwierdzającego spełnianie wymagań postawionych przez Zamawiającego. Dane należy określić w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości. Powyższe służyć będzie ocenie czy oferowany towar spełnia wymagania Zamawiającego oraz aby w rzetelny sposób porównać złożone przez Wykonawców oferty.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
LP. Wyszczególnienie j.m. ilość Komputer stacjonarny (markowy) Procesor: i5-6400, Pamięć RAM: 8GB, Dysk twardy: 1000GB, Zainstalowany system operacyjny: Windows 10 Dodatkowe wymagania: – w zestawie z myszą i klawiaturą szt. 2 Monitor LCD 24 cala Monitor o przekątnej 24 cala LED z wbudowanymi głośnikami. szt. 2 Oprogramowanie: Wersja: Office 2016 Home&Business Skład pakietu: Outlook, OneNote, PowerPoint, Excel, Word Zastosowanie: do firm Typ licencji: nowa licencja Okres licencji: dożywotnia Wersja językowa: Polska Platforma: Windows szt. 2
Rozdział 2. Tryb udzielenia zamówienia publicznego.
Zamówienie publiczne o szacunkowej wartości zamówienia wyrażonej w złotych nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 tys. euro, udziela się zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579 r. z poźn. zm.).
Rozdział 3. Termin wykonania zamówienia.
Wymagany przez Zamawiającego maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia (termin dostawy): 7 dni od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
Rozdział 4. Wymagania wobec oferentów. Warunki udziału w postępowaniu. Podstawy wykluczenia.
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu,
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu,:
- Warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. - Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. - Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
- Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 Ustawy PZP:
- wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu, lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;
- wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
- o którym mowa w art. 165a, art. 181–188, art. 189a, art. 218–221, art. 228–230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270–309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. z 2016 r. poz. 1137, z późn. zm.89)) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176, 1170 i 1171 oraz z 2017 r. poz. 60 i 1051),
- o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny,
- skarbowe,
- o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);
- wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 13;
- wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
- wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub obiektywne i niedyskryminacyjne kryteria, zwane dalej „kryteriami selekcji”, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów;
- wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu;
- wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
- wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2016 r. poz. 1541 oraz z 2017 r. poz. 724 i 933);
- wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
- wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r. poz. 229, 1089 i 1132), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
- Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że nie ma podstaw do wykluczenia go z postępowania i stan ten będzie wynikał z dołączonych dokumentów w przypadku wezwania do ich przedstawienia.
Rozdział 5. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
- W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do Zamawiającego:
- Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
- Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.
- Pozostałe wymagane dokumenty:
- Oferta;
- Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu: załącznik nr 2. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca: nie podlega wykluczeniu.
- Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub informacji z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione.
- Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Rozdział 6. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
- W niniejszym postępowaniu:
- komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się zgodnie z wyborem zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1422, z 2015 r. poz. 1844 oraz z 2016 r. poz. 147 i 615);
- jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
- Zamawiający zastrzega sobie, że wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje – po otwarciu ofert będą mogły być przekazywane faksem lub drogą elektroniczną z możliwością żądania niezwłocznego potwierdzenia ich otrzymania.
Zaleca się aby Wykonawca w ofercie podał numer faksu lub adres e-mail.
W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający domniema, iż pismo przesłane przez Zamawiającego na numer faksu lub adres e-mail podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma. - Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści OGŁOSZENIA. Zamawiający udzieli wyjaśnień.
- Do porozumiewania się z Wykonawcami Zamawiający upoważnia:
– w zakresie procedury upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami jest:
Renata Marcówka, tel./fax (87)5666106, email:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Elżbieta Manalis, tel./fax (87)5666106, e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
ARR „ARES” S.A. w Suwałkach ul. Noniewicza 42A 16-400 Suwałki
Godziny urzędowania: : 7:00 – 15:00 od poniedziałku do piątku.
Rozdział 7. Opis sposobu przygotowania ofert.
- Opakowanie i adresowanie oferty.
Ofertę wraz z załącznikami do niej należy złożyć w nieprzezroczystym opakowaniu zamkniętym w sposób zabezpieczający nienaruszalność do terminu otwarcia ofert.
Opakowanie wraz z ofertą ma posiadać następujące oznaczenia:
Nadawca: Pełna nazwa i dokładny adres Wykonawcy (ulica, numer lokalu, miejscowość, numer kodu pocztowego) – (dopuszcza się czytelny odcisk pieczęci).
Adresat:
Agencja Rozwoju Regionalnego „ARES” S.A. w Suwałkach
16-400 Suwałki, ul. Noniewicza 42AOFERTA NA: dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Agencji Rozwoju Regionalnego „ARES” S.A. w Suwałkach. Z dopiskiem: NIE OTWIERAĆ PRZED 18.04.2018 godz. 09:30
- Informacje pozostałe:
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
- Ofertę należy złożyć na druku „Formularz ofertowy” –załącznik nr 1,bez nanoszenia jakichkolwiek zmian w treści druku,
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę (przygotowaną według wymagań określonych w niniejszym OGŁOSZENIU). Złożenieprzez jednego wykonawcę więcej niż jednej oferty w postępowaniu lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne spowoduje jej odrzucenie,
- Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści niniejsze OGŁOSZENIA.
- Oferta musi być sporządzona:
- w formie pisemnej,
- w języku polskim,każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę,
- na maszynie, komputerze lub czytelnie inną trwałą techniką w sposób zapewniający jej czytelność.
- Złożona oferta powinna zawierać:
- Wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy Formularz ofertowy na załączniku nr 1;
- Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 2;
- Zaparafowany wzór umowy – Załącznik nr 3
- Pełnomocnictwo:
- Jeżeli podpisy w ofercie nie wynikają między innymi z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru albo centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wymagane jest załączenie dokumentu (pełnomocnictwa) uprawniającego do składania podpisów w imieniu Wykonawcy w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie,
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie,
- W przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba posiadająca Pełnomocnictwo musi ono zawierać zakres upełnomocnienia.
Rozdział 8. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
- Ofertę należy złożyć w Agencji Rozwoju Regionalnego „ARES” S.A. w Suwałkach, ul. Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, w Sekretariacie, w terminie do dnia 18.04.2018 r. do godziny 09:00.
- Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer.
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego, w budynku Agencji Rozwoju Regionalnego „ARES” S.A. w Suwałkach, przy ulicy Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, w dniu 18.04.2018 r. do godziny 09:30.
- Z zawartością ofert nie można zapoznać się przed upływem terminu otwarcia ofert.
- Otwarcie ofert jest jawne.
- Wykonawcy mogą być obecni przy otwieraniu ofert. Osoby zainteresowane udziałem w jawnym otwarciu ofert proszone są o przybycie 5 minut przed wyznaczonym czasem (niezbędne jest posiadanie odpowiedniego pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy).
Rozdział 9. Opis sposobu obliczania ceny.
- Cenę za przedmiot zamówienia należy przedstawić w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego Ogłoszenia. W formularzu ofertowym należy podać cenę ofertową w PLN wraz z właściwym podatkiem VAT (23%) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, cena ogółem brutto powinna wynikać z ceny ogółem netto powiększonej o należny podatek. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązku Wykonawcy.
- Podana w ofercie cena ofertowa brutto będzie uwzględniała wszystkie wymagania niniejszego Ogłoszenia oraz będzie obejmowała wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca w związku z należytą realizacją przedmiotu zamówienia. Cena może być tylko jedna; nie dopuszcza się wariantowości cen. Wszelkie upusty, rabaty winny być od razu ujęte w obliczeniu ceny, tak by wyliczona cena za realizacje zamówienia była ceną ostateczną, bez konieczności dokonywania przez zamawiającego przeliczeń itp. działań w celu jej określenia.
- W przypadku, gdy Wykonawca poda cenę oferty oraz należność brutto z dokładnością większą niż do drugiego miejsca po przecinku lub dokonał ich nieprawidłowego zaokrąglenia, to ten sposób wyliczenia ceny zostanie uznany za oczywistą omyłkę rachunkową. Zamawiający dokona przeliczenia podanych w ofercie cen do dwóch miejsc po przecinku. Cenę za przedmiot zamówienia należy przedstawić w Formularzu ofertowymstanowiącym załącznik do niniejszego Ogłoszenia. W formularzu ofertowym należy podać cenę ofertową w PLN wraz z właściwym podatkiem VAT (23%) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, cena ogółem brutto powinna wynikać z ceny ogółem netto powiększonej o należny podatek. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązku Wykonawcy.
- Podana w ofercie cena ofertowa brutto będzie uwzględniała wszystkie wymagania niniejszego Ogłoszenia oraz będzie obejmowała wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca w związku z należytą realizacją przedmiotu zamówienia. Cena może być tylko jedna; nie dopuszcza się wariantowości cen. Wszelkie upusty, rabaty winny być od razu ujęte w obliczeniu ceny, tak by wyliczona cena za realizacje zamówienia była ceną ostateczną, bez konieczności dokonywania przez zamawiającego przeliczeń itp. działań w celu jej określenia.
Rozdział 10. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
- Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
Kryteria oceny i ich waga:
- Oferowana cena, tj. całkowita cena brutto za całość zamówienia – waga 60%, tj. 60 pkt.
Sposób obliczania wartości punktowej kryterium ceny:
KC = ( C min : C n ) x 60pkt.
Gdzie:
C min – najniższa cena ogółem brutto spośród ofert
C n – cena ogółem brutto ocenianej oferty
60pkt. – maksymalna liczba punktów w kryterium oceny ofert CENA
- Gwarancja – czas trwania : waga 40%, tj. 40 pkt.
Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji na sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy.
Zamawiający w kryteriach oceny ofert będzie oceniał wydłużenie okresu gwarancji.
Długość gwarancji (czas trwania)– KG Punktacja 12 miesięcy gwarancji 0 pkt. 24 miesiące gwarancji 40 pkt. Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag (bez zastrzeżeń).
Wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu ofertowym długość gwarancji w miesiącach na sprzęt stanowiący przedmiot zamówienia
W przypadku podania wartości pośrednich między granicznymi okresami (wskazanymi w tabeli powyżej), Zamawiający w celu oceny oferty będzie podane wartości pośrednie zaokrąglał w dół do niższego okresu.
Brak wskazania przez Wykonawcę okresu gwarancji w formularzu ofertowym oznaczać będzie, że Wykonawca zaoferuje wartość minimalną – 12 miesięcy gwarancji.
- Oferowana cena, tj. całkowita cena brutto za całość zamówienia – waga 60%, tj. 60 pkt.
- Ocenę końcową Oferty stanowi suma punktów przyznanych za wszystkie kryteria wymienione wyżej:
K = KC + KG
Gdzie:
KC – kryterium cena
KG – kryterium gwarancja
- Zamawiający udzieli zamówienia, Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ogłoszeniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium oceny i wyboru ofert.
- W toku dokonywania badania i oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień treści złożonych przez nich ofert.
Rozdział 11.Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym OGŁOSZENIU i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.
- Zamawiający informuje niezwłocznie wszystkich wykonawców o:
- wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
- wykonawcach, którzy zostali wykluczeni,
- wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, powodach odrzucenia oferty,
- unieważnieniu postępowania – podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
- Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
- O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę odrębnym pismem lub telefonicznie.
- Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca przekaże Zamawiającemu informacje niezbędne do wpisania do treści umowy, np. imiona i nazwiska uprawnionych osób, które będą reprezentować Wykonawcę przy podpisaniu umowy, koordynacji, itp.
Rozdział 12.Wzór umowy.
Projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy.
Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu.
Załącznik nr 3 – Umowa (wzór).
Suwałki, dnia 11.04.2018 r.
Zamawiający: Agencja Rozwoju Regionalnego „ARES” S.A. w Suwałkach