Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Suwałkach w związku z realizacją projektu Aktywna integracja szansą na przyszłość” Nr RPPD.07.01.00-20-0140/17 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020Priorytetu VII Poprawa spójności społecznej Działania 7.1 Rozwój działań aktywnej integracji
Zaprasza do złożenia oferty cenowej na przeprowadzenie warsztatów rozwoju osobistego w projekcie „Aktywna integracja szansą na przyszłość” realizowanym na terenie miasta Suwałki oraz powiatów suwalskiego, sejneńskiego
i augustowskiego
- Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia warsztatów rozwoju osobistego przez dwóch specjalistów – psychologa i trenera dla 50 UP zamieszkałych na terenie miasta Suwałki oraz powiatów suwalskiego, sejneńskiego i augustowskiego. Liczba godzin „Warsztatów rozwoju osobistego” – 50 godzin (5 grup po 10 h/grupę/ zajęcia odbywać się będą w 10 osobowych grupach po 2 spotkania x 5h.
-
Usługa polega na:
Przeprowadzeniu warsztatów rozwoju osobistego dla 50 UP/projektu „Aktywna integracja szansą na przyszłość” przez dwóch specjalistów równocześnie, których współpraca sprawi, że zajęcia będą bardziej efektywne i adekwatne do pojawiających się problemów:
- prowadzenie warsztatów w oparciu o program: autoprezentacja i kreowanie własnego wizerunku, komunikacja interpersonalna, budowanie trwałych relacji, budowanie pewności siebie, sfery emocjonalnej, osiąganie równowagi w życiu,
- opracowanie i dostarczenie wzorów dokumentów na których specjalista będzie pracował z UP,
- dostarczenie dokumentów potwierdzających wykonanie usługi tj. lista obecności potwierdzająca udział UP w Warsztatach, Ewidencja Czasu Pracy.
-
Termin realizacji usługi:
Termin realizacji usługi- od dnia zawarcia umowy do 30.04.2018 r. (zgodnie z utworzonym harmonogramem warsztatów).
Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji przedmiotu zamówienia w godzinach rannych, popołudniowych i wieczornych, w dniach od poniedziałku do niedzieli. Harmonogram dostosowany będzie do potrzeb i wymagań UP.
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub kilku grup z tym, że jeden specjalista może realizować zajęcia tylko w jednej grupie.
-
Usługi świadczone będą dla 50 UP w 5gr./10h/ 2 spotkania/ 5h:
- grupa I- 10 UP/ 10h/ 2 spotkania po 5h
- grupa II- 10 UP/ 10h/ 2 spotkania po 5h
- grupa III- 10 UP/ 10h/ 2 spotkania po 5h
- grupa IV- 10 UP/ 10h/ 2 spotkania po 5h
- grupa V- 10 UP/ 10h/ 2 spotkania po 5h
-
Wymagania konieczne do realizacji zamówienia:
Psycholog
- wykształcenie wyższe magisterskie- kierunek Psychologia,
- minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi ubóstwem lub wykluczeniem społecznym/ 50 h przeprowadzonych zajęć/spotkań na podstawie umowy zlecenia
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
W przypadku nie spełniania wymienionych wyżej kryteriów oferta zostanie odrzucona.
Trener
- wykształcenie wyższe kierunkow
- minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi ubóstwem lub wykluczeniem społecznym/ 150 h przeprowadzonych zajęć/spotkań na podstawie umowy zlecenia
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
W przypadku nie spełniania wymienionych wyżej kryteriów oferta zostanie odrzucona.
Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatny dostęp do sali, w której świadczone będą powyższe usługi. Zamawiający nie zapewnia zwrotu kosztów dojazdów.
-
Oferta dotycząca prowadzenia warsztatów powinna zawierać:
- CV z klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.)”
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- Udokumentowane doświadczenie zawodowe
- Kopie innych dokumentów wg uznania kandydata,
- oświadczenia o spełnianiu pozostałych wymagań określonych w ofercie.
- Formularz ofertowy z przedstawioną ofertą cenową, wyrażoną w kwocie brutto (w przypadku zlecenia realizacji zamówienia podana kwota zostanie pomniejszona o potrącenia wynikające z ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych i zapisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych)
Niedostarczenie wymaganych dokumentów skutkować będzie dyskwalifikacją oferty.
-
Sposób, termin i miejsce złożenia dokumentów:
Komplet dokumentów należy złożyć w zaklejonej kopercie zatytułowanej: Oferta na „Warsztaty rozwoju osobistego” stanowisko psycholog/ trener rozwoju personalnego do projektu „Aktywna integracja szansą na przyszłość”, z dopiskiem: „nie otwierać do 05.03.2018r.”.
Ofertę na załączonym wzorze wraz z innymi dokumentami należy złożyć w terminie do dnia 05.03.2018r., do godz. 10.00. w Biurze projektu, ul. Osiedle II 6A, 16-400 Suwałki
Otwarcie ofert nastąpi w Biurze projektu „Aktywna integracja szansą na przyszłość”, ul. Osiedle II 6A, Suwałki. dnia 05.03.2018r. o godz.12.00.
-
Kryteria oceny ofert
- łączna cena ofertowa brutto 60%
- doświadczenie w zawodzie psychologa 40%
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryterium:
Łączna cena ofertowa brutto – 60 %, tj. 60 punktów
KC = (najniższa zaoferowana łączna cena ofertowa brutto) / (łączna cena ofertowa brutto badanej oferty x 60 (maksymalna liczba punktów w ocenianej pozycji))
doświadczenie w zawodzie psychologa– 40%, tj. 40 punków
doświadczenie w zawodzie psychologa Punktacja doświadczenie w zawodzie trenera Punktacja Powyżej 48 miesięcy/300h 40 Powyżej 48 miesięcy/100h 40 36 miesięcy/200h 30 36 miesięcy/75h 30 24 miesiące/150h 10 24 miesiące/50h 10 Poniżej 24 miesięcy/ poniżej 150h 0 Poniżej 24 miesięcy/ poniżej 50h 0 Gdzie:
KC – ilość punktów przyznanych Wykonawcy
Przyjmuje się, że 1% = 1pkt., w ten sposób zostanie naliczona liczba punktów w/w kryteriach. Zamawiający udzieli zamówienia, Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium oceny i wyboru ofert. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
-
Wszelkich informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela Renata Motulewicz tel./fax (87) 566 20 55, email
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o kontakt.