Zaproszenie do złożenia oferty cenowej
na stanowisko Psychologa
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Suwałkach w związku z realizacją projektu „Aktywna integracja szansą na przyszłość” Nr RPPD.07.01.00-20-0140/17 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020Priorytetu VII Poprawa spójności społecznej Działania 7.1 Rozwój działań aktywnej integracji
zaprasza do złożenia oferty cenowej na świadczenie usług psychologicznych w projekcie „Aktywna integracja szansą na przyszłość” realizowanym na terenie miasta Suwałki oraz powiatów suwalskiego, sejneńskiego i augustowskiego.
- Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa indywidualnego wsparcia psychologicznego dla 50 Uczestników projektu „Aktywna integracja szansą na przyszłość” Nr RPPD.07.01.00-20-0140/17 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
- Usługa polega na:
Przeprowadzeniu łącznie 150 godzin indywidualnych spotkań z 50 UP/3h/1UP projektu „Aktywna integracja szansą na przyszłość”zamieszkałych na terenie miasta Suwałki, powiatu suwalskiego, sejneńskiego i augustowskiego, tj.:
- przeprowadzeniu indywidualnych zajęć, które maja na celu pomóc osobom zagrożonym ubóstwem lub wykluczeniem społecznym w odnalezieniu się w nowej sytuacji życiowej i zawodowej, pomóc w pokonywaniu trudności przystosowawczych, pokazanie UP korzyści służących przywróceniu lub wzmocnieniu kompetencji społecznych, zaradności samodzielności,
- przeprowadzeniu indywidualnej diagnozy w odniesieniu do sytuacji społecznej UP oraz uwzględnieniu indywidualnej ścieżki wsparcia, ustaleniu założeń do umowy na wzór kontraktu socjalnego dla każdego UP
- opracowaniu i dostarczeniu wzorów dokumentów na których specjalista będzie pracował z UP,
- dostarczeniu dokumentów potwierdzających wykonanie usługi tj. Indywidualna Karta Spotkań z Psychologiem, wypełniona część umowy na wzór kontraktu socjalnego z UP, Ewidencja Czasu Pracy.
- Usługi świadczone będą dla UP zamieszkałych na terenie:
- miasta Suwałki i powiatu suwalskiego 20 UP/ 3h – łącznie 60 h
- powiatu sejneńskiego 15 UP/3 h – łącznie 45 h
- powiatu augustowskiego 15 UP/3 h – łącznie 45 h
Oferty można składać w odniesieniu do jednego lub kilku powiatów z tym, że jeden psycholog może realizować zajęcia tylko w jednym powiecie.
Główny kod CPV:
85121270-6 – Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
- Termin realizacji usługi:
Termin realizacji usługi- od dnia zawarcia umowy do 31.03.2018 r. (zgodnie z utworzonym harmonogramem spotkań).
Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji przedmiotu zamówienia w godzinach rannych, popołudniowych i wieczornych, w dniach od poniedziałku do niedzieli. Harmonogram dostosowany będzie do potrzeb i wymagań UP.
Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatny dostęp do sali, w której świadczone będą powyższe usługi. Zamawiający nie zapewnia zwrotu kosztów dojazdów.
Dla każdego uczestnika sporządzona zostanie dokumentacja z przeprowadzonej diagnozy
i ustalone zostaną założenia do umowy na wzór kontraktu socjalnego. - Wymagania konieczne do realizacji zamówienia:
- wykształcenie wyższe magisterskie- kierunek Psychologia,
- minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi ubóstwem lub wykluczeniem społecznym/ 150 h przeprowadzonych zajęć/spotkań na podstawie umowy zlecenia
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
W przypadku nie spełniania wymienionych wyżej kryteriów oferta zostanie odrzucona.
- Oferta dotycząca prowadzenia indywidualnego wsparcia psychologicznego powinna zawierać:
- CV z klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.)”
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
- Udokumentowane doświadczenie zawodowe
- Kopie innych dokumentów wg uznania kandydata,
- oświadczenia o spełnianiu pozostałych wymagań określonych w ofercie.
- Formularz ofertowy z przedstawioną ofertą cenową, wyrażoną w kwocie brutto (w przypadku zlecenia realizacji zamówienia podana kwota zostanie pomniejszona o potrącenia wynikające z ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych i zapisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych)
Niedostarczenie wymaganych dokumentów skutkować będzie dyskwalifikacją oferty.
- Sposób, termin i miejsce złożenia dokumentów:
Komplet dokumentów należy złożyć w kopercie zatytułowanej: Oferta na stanowisko psychologa do projektu „Aktywna integracja szansą na przyszłość”, z dopiskiem: „nie otwierać do 05.03.2018r”.
Ofertę na załączonym wzorze wraz z innymi dokumentami należy złożyć w terminie do dnia 05.03.2018r., do godz. 10.00. w Biurze projektu, ul. Osiedle II 6A, 16-400 Suwałki
Otwarcie ofert nastąpi w Biurze projektu „Aktywna integracja szansą na przyszłość”, ul. Osiedle II 6A, Suwałki. Dnia 05.03.2018r. o godz.10.15.
- Kryteria oceny ofert:
- łączna cena ofertowa brutto 60%
- doświadczenie w zawodzie psychologa 40%
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryterium:
Łączna cena ofertowa brutto – 60 %, tj. 60 punktów
najniższa zaoferowana łączna cena ofertowa brutto
KC = łączna cena ofertowa brutto badanej oferty x 60 (maksymalna liczba punktów w ocenianej pozycji)
doświadczenie w zawodzie psychologa– 40%, tj. 40 punków
doświadczenie w zawodzie psychologa Punktacja 48 miesięcy/300h 40 36 miesięcy/200h 30 24 miesiące/150h 10 Poniżej 24 miesięcy/ poniżej 150h 0 Gdzie:
KC – ilość punktów przyznanych Wykonawcy
Przyjmuje się, że 1% = 1pkt., w ten sposób zostanie naliczona liczba punktów w/w kryteriach. Zamawiający udzieli zamówienia, Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium oceny i wyboru ofert. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
- Wszelkich informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela Renata Motulewicz tel./fax (87) 566 20 55, email
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o kontakt.