Osoby zainteresowane uczestnictwem w projekcie mogą składać dokumenty w II turze naboru, która będzie trwał od 04.11.2021 r. do 24.11.2021 r.
Dokumenty rekrutacyjne należy składać do Biura Partnera Projektu:
Stowarzyszenie „Nasza Suwalszczyzna”, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki,
czynne w godzinach 8:00 – 15:00:
- osobiście bądź przez pełnomocnika,
- za pośrednictwem operatora pocztowego – w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. – Prawo pocztowe,
- drogą elektroniczną (w tym opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym) – w formie skanów dokumentów (dokumenty takie muszą być w spakowanym pliku i zabezpieczone hasłem, które będzie przesłane w innym e-mailu).
Dokumenty, które wpłyną do Beneficjenta przed lub po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane.
Niedopuszczalna jest ingerencja w treść wzoru dokumentów oraz załączników (np. usuwanie zapisów, logotypów, złożenie dokumentów w innej wersji).