Z uwagi na pojawiający się błąd podczas otwierania plików załączonych na stronie https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ zamawiający wydłużył termin składania ofert.
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na świadczenie usług indywidualnego doradztwa zawodowego wraz z opracowaniem Indywidualnego Planu Działania
w projekcie pt. „Success” (WND-POWR.01.02.01-20-0039/17)
Agencja Rozwoju Regionalnego „ARES” S. A. w Suwałkach w związku z realizacją projektu pt. „Success” (Nr WND-POWR.01.02.01-20-0039/17) współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa I. Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.2 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy – projekty konkursowe, Poddziałanie 1.2.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego
zaprasza do złożenia oferty cenowej na świadczenie usług indywidualnego doradztwa zawodowego wraz z opracowaniem Indywidualnego Planu Działania w projekcie „Success” (WND-POWR.01.02.01-20-0039/17) realizowanego dla 60 UP zamieszkałych powiaty – miasto Suwałki, suwalski, augustowski, sejneński, grajewski, moniecki.
- ZAMAWIAJĄCY
Agencja Rozwoju Regionalnego „ARES” w Suwałkach
- Noniewicza 42 A, 16-400 Suwałki
NIP: 844-000-57-67
- TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie publiczne o szacunkowej wartości zamówienia wyrażonej w złotych nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 tys. euro, udziela się zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 poz. 1579 r. z poźn. zm.).
III. INFORMACJE OGÓLNE
- Agencja Rozwoju Regionalnego „ARES” w Suwałkach zastrzega sobie prawo wyboru Wykonawcy według kryteriów wyszczególnionych w punktach V,VI, VII, VIII lub unieważnienia postępowania w całości lub w części, bez podawania przyczyny.
- Agencja Rozwoju Regionalnego „ARES” w Suwałkach zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zapytania ofertowego do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. O dokonanych zmianach informacja zamieszczona zostanie na stronie internetowej, na której zostało zmieszczone ogłoszenie.
- Agencja Rozwoju Regionalnego „ARES” w Suwałkach zastrzega sobie prawo w przypadku zaistnienia sytuacji związanej z potrzebą dokonania stosownych zmian w umowie w zakresie:
- terminu realizacji umowy;
- zasad płatności (Zamawiający informuje, że termin płatności wynagrodzenia Wykonawcy uzależniony jest od terminu wpłynięcia na konto Zamawiającego środków przeznaczonych na pokrycie wydatków związanych realizacją projektu na etapie, w którym uczestniczył w nim Wykonawca i może ulegać opóźnieniom);
- W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie przez Zamawiającego umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
- Forma zatrudnienia Wykonawcy: umowa cywilno-prawna.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji przedmiotu zamówienia od poniedziałku do niedzieli, w godzinach rannych/ popołudniowych/ wieczornych, zgodnie z opracowanym przez Zamawiającego harmonogramem doradztwa zawodowego. Harmonogram dostosowany będzie do potrzeb i wymagań Uczestników/czek projektu.
- Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatny dostęp do sali, w której będą świadczone usługi.
- Zamawiający nie zapewnia zwrotu kosztów dojazdów.
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest usługa indywidualnego doradztwa zawodowego wraz
z opracowaniem Indywidualnego Planu Działania dla 60 Uczestników/ czek projektu „Success” (WND-POWR.01.02.01-20-0039/17) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zamieszkałych powiaty – miasto Suwałki, suwalski, augustowski, sejneński, grajewski, moniecki..
Główny kod CPV: 85312320-8 – Usługi doradztwa
Usługa doradztwa zawodowego będzie polegała na:
- indywidualnym poradnictwie zawodowym dla każdego Uczestnika/ czki,
- opracowaniu dla każdego Uczestnika/ czki Projektu Indywidualnego Planu Działania
Liczba godzin doradztwa zawodowego – 120 godzin (jedna godzina jest liczona jako 60 min), w tym:
- usługa indywidualnego doradztwa zawodowego (1 Uczestnik/ czka Projektu x 1 godz.; 60 UP/60h),
- opracowanie Indywidualnego Planu Działania (1 Uczestnik/ czka Projektu x 1 godz.; 60 UP/60h).
Zamówienie podzielone jest na 4 części tj. 4 obszary:
- OBSZAR I. Powiat M. Suwałki, powiat suwalski, powiat sejneński, – 60 godzin (30 UP)
- OBSZAR II. Powiat moniecki – 20 godzin (10 UP)
- OBSZAR III. Powiat grajewski – 20 godzin (10 UP)
- OBSZAR IV. Powiat augustowski – 20 godzin (10 UP)
Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Oferty dotyczące przedmiotu zamówienia można składać w odniesieniu do jednego, kilku lub wszystkich obszarów z tym, że jeden doradca zawodowy może realizować doradztwo tylko w jednym obszarze.
Termin realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do 31.12.2018r. (zgodnie z harmonogramem doradztwa), przy czym, w przypadku przedłużenia procesu rekrutacji Uczestników/czek do projektu „Success” Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia okresu realizacji przedmiotu zamówienia.
Miejsce realizacji zamówienia:
- OBSZAR I – Centrum Edukacyjno – Szkoleniowe Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S. A. w Suwałkach, 16-400 Suwałki, ul. Osiedle II 6A.
- OBSZAR II – Powiat moniecki
- OBSZAR III – Powiat grajewski
- OBSZAR IV – Centrum Edukacyjno – Szkoleniowe Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S. A. w Suwałkach, 16-400 Suwałki, ul. Osiedle II 6A.
Do zadań Wykonawcy należeć będzie:
- prowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego wraz z IPD w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu, terminie;
- opracowanie i dostarczenie wzorów dokumentów/ materiałów na których będzie pracował z UP (po wyborze oferenta);
- udokumentowanie indywidualnych spotkań z Uczestników/ czek Projektu „kartą usługi doradztwa zawodowego” i „Indywidualnym Planem Działania”.
- przekazanie Zamawiającemu wymaganej dokumentacji z przeprowadzonej usługi tj. „Karty usługi doradztwa zawodowego” i „Indywidualnego Planu Działań” – zgodnej ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego.
- OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- Oferta zostanie uznana za spełniającą warunki, jeśli będzie:
- zgodna z przedmiotem i warunkami zamówienia w niniejszym zapytaniu,
- złożona w wyznaczonym terminie składania ofert.
- Wymagania konieczne do realizacji zamówienia – Osoby wyznaczone do realizacji przedmiotu zamówienia powinny posiadać:
- Wykształcenie wyższe/ zawodowe lub certyfikat/ zaświadczenie/ inne dokumenty umożliwiające poprowadzenie doradztwa zawodowego,
- co najmniej 2 – letniego doświadczenie w pracy na stanowisku doradcy zawodowego,
- pełną zdolność do czynności prawnych.
- Wymagania fakultatywne:
- prawo jazdy kat. B
- OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:
- Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy z przedstawioną ofertą cenową, wyrażoną w kwocie brutto (w przypadku zlecenia realizacji zamówienia podana kwota zostanie pomniejszona o potrącenia wynikające z ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych i zapisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych)
- Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
- Załącznik nr 3 – Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
- Załącznik nr 4 – Oświadczenie, w którym wykonawca potwierdzi posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe
- Załącznik nr 5 – Wykaz osób wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz usług przez nich zrealizowanych.
Oferta niekompletna skutkować będzie odrzuceniem.
VII. MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:
Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie (osobiście lub drogą pocztową – decyduje data wpływu) zatytułowanej: Oferta na świadczenie usług indywidualnego doradztwa zawodowego wraz z opracowaniem Indywidualnego Planu Działania w projekcie „Success”, z dopiskiem: „nie otwierać do 05.11.2018 r.”.
Ofertę na załączonym wzorze wraz z innymi dokumentami należy złożyć w terminie do dnia 02.11.2018r., w Biurze Projektu: Centrum Edukacyjno-Szkoleniowe Agencja Rozwoju Regionalnego „ARES” S.A. w Suwałkach, ul. Osiedle II 6A, 16-400 Suwałki.
Otwarcie ofert nastąpi w Biurze Projektu „Success”, ul. Osiedle II 6A, 16-400 Suwałki dnia 05.11.2018r. o godz. 9.00
VIII. KRYTERIA OCENY OFERT:
- łączna cena ofertowa brutto: 80%
- doświadczenie w zawodzie doradcy zawodowego 20%
Sposób oceny ofert:
- CENA (WARTOŚĆ BRUTTO) WYKONANIA ZAMÓWIENIA: oferta z najniższą ceną otrzymuje 80% tj. 80 pkt, kolejne proporcjonalnie mniej, wg wzoru:
- DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE DORADCY ZAWODOWEGO – 20%, tj. 20 punktów
doświadczenie zgodne z przedmiotem zamówienia | punktacja |
powyżej 30 miesięcy | 20 |
24-30 miesięcy | 10 |
poniżej 24 miesięcy | 0 – nie spełnia wymogów |
W toku dokonywania badania i oceny złożonych ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów źródłowych.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem www.ares.suwalki.
- INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIENIA SIĘ Z ZAMAWIAJĄCEGO Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI:
Wszelkich informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela:
Renata Motulewicz, Emilia Truszkowska
tel.: (87) 567 73 74
e-mail:
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości i pytań prosimy o kontakt.
Załączniki:
Załącznik 1 Formularz ofertowy
Załącznik 2 Oświadczenie wykonawcy o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Załącznik 3 Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
Załącznik 4 Oświadczenie o posiadaniu wykształcenia i doświadczenia zawodowego.
Załącznik 5 Wykaz osób wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz usług przez nich zrealizowanych.