Suwałki, 02.01.2019 r.
Nr 1/ 2019/S
Zaproszenie do złożenia oferty cenowejna zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia komputerowego „ECDL BASE podstawowy” przygotowującego do egzaminu certyfikującego
w ramach projektu pt. „Success” (nr WND-POWR.01.02.01-20-0039/17)
Agencja Rozwoju Regionalnego „ARES” S. A. w Suwałkach w związku z realizacją projektu pt. „Success” (nr WND-POWR.01.02.01-20-0039/17) współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś priorytetowa I. Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.2 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy – projekty konkursowe, Poddziałanie 1.2.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego
zaprasza do złożenia oferty cenowej na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia komputerowego „ECDL BASE podstawowy” dla 13 UP
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie oraz przeprowadzenie szkolenia komputerowego „ECDL BASE podstawowy” dla 13 Uczestników projektu zamieszkałych powiaty – miasto Suwałki, suwalski, augustowski, sejneński, grajewski, moniecki.
Celem kuru jest nabycie kwalifikacji zawodowych zgodnie z ustalonymi standardami kształcenia oraz przygotowanie merytoryczne uczestników kursu do zdania egzaminu zewnętrznego ECDL.
Liczba godzin szkolenia 60 godzin (jedna godzina jest liczona jako 45 minut)
Liczba Uczestników szkolenia : 13 UP (może ulec zmianie).
Miejsce realizacji szkolenia: Suwałki oraz Grajewo
Zamówienie podzielone jest na 2 części tj. 2 obszary:
- OBSZAR I. M. Suwałki, powiat suwalski, powiat sejneński, augustowski – I grupa/ 12UP/60h szkolenia
- OBSZAR II. Powiat grajewski – II grupa/1UP/60h szkolenia
Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji przedmiotu zamówienia od poniedziałku do niedzieli, w godzinach rannych/ popołudniowych/ wieczornych, zgodnie z opracowanym harmonogramem szkolenie, który dostosowany będzie do potrzeb i wymagań Uczestników/czek projektu.
- Tryb udzielenia zamówienia:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z:
- Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020;
- Zamówienie publiczne o szacunkowej wartości zamówienia wyrażonej w złotych nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 tys. euro, udziela się zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2018 poz. 1986).
- Wymagania dotyczące realizacji szkolenia:
- Program nauczania powinien być tak opracowany, aby UP nabyli wiedzę i umiejętności niezbędne do zdobycia Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL, wydanego przez Polskie Towarzystwo Informatyczne.
- Program szkolenia komputerowego powinien zawierać następujące bloki tematyczne:
- podstawy pracy z komputerem(B1) – 15 h
- podstawy pracy w sieci (B2) – 15 h
- przetwarzanie tekstów (B3) – 15 h
- arkusze kalkulacyjne (B4) – 15 h
- Wykonawca zobowiązany jest do: 1) prowadzenia dziennika zajęć, 2) sporządzenia list potwierdzających obecność uczestników na zajęciach, 3) sporządzenia list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych (podręczniki/skrypty), 4) sporządzenia listy potwierdzającej przystąpienie UP do egzaminu wewnętrznego 5) protokół z egzaminu wewnętrznego– dokumenty przygotowane zostaną na wzorach dostarczonych przez Zamawiającego.
- Kurs zakończy się egzaminem wewnętrznym (egzamin nie wlicza się w liczbę godzin kursu) na podstawie którego Instytucja Szkoleniowa wyda zaświadczenia o ukończeniu kursu – wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz.1632 .) wraz z suplementem.
- Szkolenie komputerowe ECDL BASE zakończy się zewnętrznym egzaminem certyfikującym przeprowadzonym przez Polskie Towarzystwo Informatyczne.
-
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia z zakresu kursu komputerowego ECDL BASE podstawowy.
- Opracowanie programu i harmonogramu szkolenia komputerowego, które zostaną dołączone do formularza ofertowego (dokumenty przygotowane zostaną na wzorach Zamawiającego).
- Zamawiający wymaga, aby kurs prowadziła wykwalifikowana kadra dydaktyczna
o kwalifikacjach i doświadczeniu zgodnym z przedmiotem zamówienia. - Zapewnienie materiałów szkoleniowych (podręcznik/skrypty) oraz materiałów piśmienniczych (notatnik, długopis) – pomoce dydaktyczne powinny zostać dostarczone uczestnikom w chwili rozpoczęcia szkolenia.
- Po zakończeniu szkolenia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oryginały dokumentacji szkolenia tj.: dziennik zajęć, listy obecności, listę potwierdzającą odbiór materiałów szkoleniowych, listę potwierdzającą odbiór materiałów piśmienniczych, listę obecności potwierdzającą przystąpienie do egzaminu wewnętrznego wraz z protokołem z egzaminu wewnętrznego, kserokopie zaświadczeń o ukończeniu kursu wraz z potwierdzeniem ich odbioru.
- Cena kursu obejmuje: wykładowcę, wynajem Sali szkoleniowej, zakup materiałów dydaktycznych(podręcznik/ćwiczenia)oraz materiałów piśmienniczych dla UP (notatnik, długopis).
- Zamawiający zapewni nieodpłatny dostęp do Sali szkoleniowej na terenie Suwałk.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby uczestników kursu.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w całości lub w części, bez podawania przyczyny.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
- Wykonawca winien działać zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. 2018 poz. 1000) z dnia 10 maja 2018 r. oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.)
-
IV Termin wykonania zamówienia:
Planowany termin realizacji usługi: od dnia podpisania umowy do 28.01.2019r.
-
Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają poniższe kryteria:
- Posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez WUP (ocena na podstawie oryginału lub kopii wpisu potwierdzona za zgodność z oryginałem).
- Dysponują sprzętem oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Załącznika nr 2).
- Przeprowadzili w ostatnich dwóch latach minimum trzy szkolenia z zakresu przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 3).
- Nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (Załącznik nr 5).
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Z udziału w postępowaniu wykluczeni są Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu.
-
Kryteria oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny i porównania ofert, oraz wyboru najkorzystniejszej oferty
w oparciu o następujące kryterium/kryteria:- Cena – 80% (80 pkt.)
- Doświadczenie – 20% (20 pkt.)
Ad. 1 Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium „cena” (cena brutto) otrzyma oferta z najniższą ceną tj. 80 pkt. kolejne proporcjonalnie mniej, wg wzoru:
Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio niższą ilość punktów.
Ad. 2 W ramach kryterium „doświadczenie” Zamawiający będzie przyznawał punkty od 0 do 20 za liczbę szkoleń w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, w ciągu ostatnich 2 lat.
doświadczenie zgodne z przedmiotem zamówienia punktacja 5 i więcej 20 3 – 4 szkoleń 10 Poniżej trzech szkoleń 0 Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone wyżej kryteria.
-
Opis sposobu przygotowania ofert:
- Ofertę składa się w formie pisemnej wypełniając „Formularz ofertowy ” (Załącznik nr 1)
Do oferty należy dołączyć:- oryginał lub kopię wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez WUP (potwierdzona za zgodność z oryginałem),
- Oświadczenie o dysponowaniu sprzętem oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Załącznik nr 2).
- Udokumentowane w okresie dwóch ostatnich lat doświadczenie z zakresu realizacji przedmiotowego zamówienia (Załącznik nr 3).
- Program szkolenia (Załącznik nr 4).
- Harmonogram szkolenia (Załącznik nr 5).
- Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym (Załącznik nr 6).
- Wszelkie zmiany w tekście oferty (przekreślenia, poprawki dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
- Oferta wraz z załącznikami muszą być podpisane przez Wykonawcę.
- Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę.
- Wykonawca nie może wprowadzać zmian w treści oferty po upływie terminu składania ofert.
- Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem ofert.
- Ofertę składa się w formie pisemnej wypełniając „Formularz ofertowy ” (Załącznik nr 1)
-
Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w zaklejonej kopercie zatytułowanej:
„Oferta na zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia komputerowego „ECDL BASE podstawowy” w ramach projektu pt. „Success” (nr WND-POWR.01.02.01-20-0039/17) z dopiskiem: „nie otwierać do 10.01.2019r. do godz. 9.00. ”.
Ofertę na załączonym wzorze wraz z innymi dokumentami należy złożyć w terminie do dnia 10.01.2019 r., do godz. 8:30 do Biura Projektu: Centrum Edukacyjno-Szkoleniowe Agencja Rozwoju Regionalnego „ARES” S.A. w Suwałkach, ul. Osiedle II 6A, 16-400 Suwałki.
Otwarcie ofert nastąpi w Biurze Projektu „Success”, ul. Osiedle II 6A, 16-400 Suwałki dnia 10.01.2018 r. o godz. 9.00.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert.
-
Osoby do kontaktu:
Renata Motulewicz – Kierownik projektu, Emilia Truszkowska – specjalista ds. projektu
Tel.: (87) 566 20 55, e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ,Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. -
Wykaz załączników
- Wypełniony formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do Zapytania ofertowego
- Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Załącznik nr 2).
- Udokumentowane w okresie dwóch ostatnich lat doświadczenie z zakresu realizacji przedmiotowego zamówienia (Załącznik nr 3).
- Program szkolenia (Załącznik nr 4).
- Harmonogram szkolenia (Załącznik nr 5).
- Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym (Załącznik nr 6).
- Oryginał lub kopia wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzona przez WUP (potwierdzona za zgodność z oryginałem).
Wypełniony formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do Zapytania ofertowego
Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Załącznik nr 2)
Program szkolenia (Załącznik nr 4)
Harmonogram szkolenia (Załącznik nr 5).
Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym (Załącznik nr 6)
Oryginał lub kopia wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzona przez WUP (potwierdzona za zgodność z oryginałem).