Ustawienia

EastMedia Workshops – nowa formuła, jeszcze więcej praktyki

Czy aby zdobyć wiedzę o najnowszych trendach w marketingu trzeba uczestniczyć w drogich szkoleniach w  Warszawie? Na szczęście nie! Ciekawe możliwości znajdziesz bliżej i szybciej – już 13 kwietnia w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym odbędzie się  EastMedia – największa i najbardziej rozpoznawalna konferencja poświęcona nowoczesnemu marketingowi w północno-wschodniej Polsce. W tym roku na uczestników czeka niespodzianka: zamiast całodziennej porcji wykładów, zostają zaproszeni na 6 praktycznych i dynamicznych warsztatów z praktykami marketingu.

Trzy ostatnie edycje EastMedia zgromadziły razem prawie 600 uczestników zainteresowanych tematyką marketingu i nowoczesnych technologii. Wiele ważnych kwestii zostało już poruszonych, jednak dobrzy marketerzy wiedzą, że trzeba cały czas iść z duchem czasu i nadążać za nowinkami. Jak pokazuje doświadczenie, nawet dawno wdrożone i opatrzone narzędzia, mogą zyskać drugą młodość poprzez sprytne ich wykorzystanie. Jak to zrobić? Dowiesz się na EastMedia Workshops.

EastMedia Workshops – dla kogo?

Niezależnie, czy już czujesz się specjalistą w dziedzinie marketingu, czy dopiero zaczynasz zdobywać doświadczenie – na EastMedia każdy znajdzie coś dla siebie.

Oprócz praktyków z działów marketingu, podczas wydarzenia spotkasz przedstawicieli  znanych podlaskich marek oraz właścicieli lokalnych startupów. Jak pokazały poprzednie edycje, konferencje to najlepsza okazja do networkingu. Kto wie, może najważniejszą inspirację na Twój fanpage uzyskasz w przerwie między warsztatami, wymieniając doświadczenia z innymi uczestnikami?

Tematyka workshopów

Wiedza uzyskana od fachowców pomoże Ci nie tylko ulepszyć firmowe social media, ale również przełożyć uzyskane zasięgi na efekty. W końcu zdobywanie lików na profilu nie jest celem samym w sobie i ma służyć zwiększeniu sprzedaży bądź rozpoznawalności firmy.

Mówiąc o social media, nie sposób pominąć najpopularniejszej platformy. Na warsztatach z Facebooka dowiesz się, jak stworzyć dobrą kampanię reklamową. Jak ją zaplanować? Do kogo powinna być skierowana? Jak mierzyć efekty? Odpowiedzi poznasz już 13 kwietnia, na warsztatach z Anną Czyżewską, Ecommerce Marketing Manager’em w  DrTusz. Uczestnicy będą pracować na Facebook Ads Manager. Jedyne wymagania to dostęp administracyjny lub reklamowy i własny laptop.

Ewelina Gorbacz to kolejna osoba z działu marketingu DrTusza, która poprowadzi warsztaty podczas EastMedia. Podczas tego spotkania omówione będą darmowe narzędzia do montażu video. A jak wiemy – video jest ciągle na fali i warto korzystać z jego możliwości.

Jeżeli uważasz, że w social media zostało wykorzystane już wszystko, to przypomnij sobie, kiedy ostatnio skorzystałeś ze swojego LinkedIn’a. Być może szukałeś profilu swojego klienta lub uaktualniałeś nowo objęte stanowisko? Ten portal to jednak coś więcej niż kopalnia informacji dla rekruterów. Trener, konsultant i publicysta w zakresie szeroko pojętego e-marketingu Dagmara Pakulska podczas EastMedia podpowie, jak z pomocą LinkedIn’a zastosować social selling w praktyce.

Na warsztatach z Mikołajem Winkielem z  Brand24  dowiesz się, jak optymalnie ustawić i wykorzystać monitoring w każdej branży oraz jak wykorzystać dane płynące z analizy mediów społecznościowych. Z zaproponowanymi rozwiązaniami pozyskiwanie klientów nie będzie już dłużej uciążliwe. Na warsztaty należy przyjść z własnym laptopem. Osoby, które nie posiadają kont w Brand24 założą konta testowe.

Każdy, kto kiedykolwiek wysyłał informacje prasowe do redakcji wie, że tylko niewielki procent dziennikarzy je opublikuje. O tym, jak to zmienić opowiedzą na swoim warsztacie Katarzyna Stempniak z Gold&Finch oraz Monika Kalicka z Polskiego Radia Białystok. Parę sprytnych zabiegów w tekście lub w tytule maila sprawią, że twoja notka zostanie zauważona!

Jakub Kużelewski z bdsklep.pl przestawi możliwości Google Analytics. To cała kopalnia złota, a konkretniej – szczegółowych informacji o Twoim kliencie. Wiadomo, że im lepiej znasz grupę docelową, tym trafniejszy tworzysz przekaz. Dlatego Google Analytics powinien być narzędziem, z którym witasz dzień pracy. Nie obawiaj się dłużej – to, co wygląda na skomplikowane, wcale takie być nie musi. Przekonasz się o tym na warsztacie.

 Zapisz się już dziś!

Konferencja odbędzie się 13 kwietnia 2018 roku w godzinach 9.00-16.00 w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym, przy ul. Żurawiej 71 w Białymstoku.

Koszt pojedynczych warsztatów to 29 zł. brutto. Każda osoba może wziąć udział w dowolnej liczbie warsztatów (które nie pokrywają się czasowo).

Zapisy na wydarzenie dostępne są na stronie: http://bit.ly/EastMedia_Workshops

 

Organizatorzy: Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, EastCamp Białystok
Partnerzy: DrTusz
Patroni medialni:  BialystokOnline.pl