KURSY DLA NAUCZYCIELI
Lp. |
Temat |
Ilość godzin |
1. |
Aktywizujące metody nauczania |
50 |
2. |
Diagnoza przedszkolna |
50 |
3. |
Technologie TIK (ICT) w pracy nauczyciela |
50 |
4. |
Asertywność w życiu zawodowym |
50 |
5. |
Bezpieczeństwo w pracy z komputerem i przeglądarką internetową |
50 |
6. |
Bezpieczeństwo w szkole |
50 |
7. |
Cyberprzemoc – wyzwaniem dla pedagoga |
50 |
8. |
Doskonalenie kompetencji nauczycieli w zakresie pedagogiki specjalnej dotyczących pracy z dzieckiem z autyzmem i z zespołem Aspargera |
50 |
9. |
Ewaluacja wewnętrzna w szkole |
50 |
10. |
Excel średniozaawansowany |
50 |
11. |
Excel zaawansowany |
50 |
12. |
Grafika komputerowa – Adobe Photoshop |
50 |
13. |
Grafika komputerowa – CorelDraw |
50 |
14. |
Grafika komputerowa – GIMP |
50 |
15. |
Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny dla uczniów z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego |
50 |
16. |
Jak pracować z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych? |
50 |
17. |
Komunikacja w szkole |
50 |
18. |
Konstruowanie IPET dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnym |
50 |
19. |
Kurs nauki programowania dla nauczycieli klas 1-3 |
50 |
20. |
Media społecznościowe w edukacji |
50 |
21. |
Mediacja jako alternatywny sposób rozwiązywania konfliktów interpersonalnych w szkole/placówce |
50 |
22. |
Moodle w szkole (propozycja dla placówek, które mają Moodle) |
50 |
23. |
Narzędzia elektroniczne: przetwarzanie tekstów i arkusze kalkulacyjne |
50 |
24. |
Nieprzystosowanie społeczne – praca z uczniem nieprzystosowanym społecznie |
50 |
25. |
O rozwoju psychoseksualnym – jak przygotować dobrą godzinę wychowawczą |
50 |
26. |
Organizowanie pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi |
50 |
27. |
Patologie społeczne w świecie realnym i wirtualnym |
50 |
28. |
Platforma e-learningowa Moodle w pracy nauczyciela |
50 |
29. |
Poczucie alienacji (wyobcowanie, mobbing, fobie szkolne, fala, przemoc fizyczna, przemoc psychiczna) w grupie rówieśniczej |
50 |
30. |
Praca metodą projektów – wdrażanie niestandardowych rozwiązań w nauczaniu |
50 |
31. |
Praca w „chmurze” |
50 |
32. |
Praca z uczniem autystycznym w szkole masowej |
50 |
33. |
Praca z uczniem młodszym –muzyka w szkole według systemu Carla Orffa |
50 |
34. |
Praca z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w edukacji włączającej |
50 |
35. |
Prezentacja multimedia jako pomoc dydaktyczna każdego nauczyciela |
50 |
36. |
Prezentacje multimedialne - Power Point podstawowy |
50 |
37. |
Prezentacje multimedialne - Power Point średniozaawansowany |
50 |
38. |
Procedura Niebieskich Kart w szkole – nowe zadania nauczycieli i wychowawców |
50 |
39. |
Programy profilaktyczne w zakresie przeciwdziałania agresji i przemocy w szkole |
50 |
40. |
Projektowanie stron internetowych |
50 |
41. |
Socjoterapia – skuteczna pomoc psychologiczno-pedagogiczna dla dzieci i młodzieży |
50 |
42. |
Sprawcy, ofiary i świadkowie szkolnej przemocy - podstawy pracy wychowawczej z klasą |
50 |
43. |
Szkolne projekty z wykorzystaniem metody Webquest (w tym e-learning |
50 |
44. |
Szkoła na Facebooku |
50 |
45. |
Tablica interaktywna jako narzędzie ICT |
50 |
46. |
Technologie TIK (ICT) w kształceniu specjalnym |
50 |
47. |
Tworzenie programu pracy z uczniem posiadającym opinię poradni psychologiczno-pedagogicznej o dostosowaniu wymagań do posiadanych dysfunkcji rozwojowych (dysleksja, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia, zaburzenia percepcyjno-motoryczne) |
50 |
48. |
Uczyć i zrozumieć dziecko z ADHD |
50 |
49. |
Uzależnienia od mediów cyfrowych |
50 |
50. |
Warsztat pracy wychowawcy – ćwiczenia, gry, zabawy w pracy z grupą |
50 |
51. |
Word podstawowy |
50 |
52. |
Word średniozaawansowany |
50 |
53. |
Zabawy muzyczno-ruchowe w edukacji małego dziecka |
50 |
54. |
Zagrożenia dzieci i młodzieży w cyberprzestrzeni |
50 |
55. |
Zarządzanie platformą e-learningową Moodle przez administratora jednostki |
50 |
56. |
Zastosowanie ICT w dydaktyce i wychowaniu |
50 |
57. |
Zastosowanie technik coachingowych w pracy dydaktyczno-wychowawczej |
50 |