Ustawienia

8/2018/Czp – Zaproszenie do złożenia oferty na świadczenie usługi wykładowcy na kursie pracownik biurowy dla Uczestników Projektu „Czas pracy”

Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Suwałkach w związku z realizacją projektu „Czas pracy” Nr RPPD.07.01.00-20-0178/17 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020 Priorytetu VII Poprawa spójności społecznej Działania 7.1 Rozwój działań aktywnej integracji

zaprasza do złożenia oferty  na świadczenie usługi wykładowcy na kursie „Pracownik biurowy”  dla Uczestników Projektu „Czas pracy”

  1. Opis przedmiotu zamówienia

    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi wykładowcy na kursie „Pracownik biurowy” – 60 godzin dla 10 uczestników  projektu „Czas pracy” Nr RPPD.07.01.00-20-0178/17 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

  2. Usługa polega na:

    Przeprowadzenie łącznie 60 godzin zajęć na kursie „Pracownik biurowy”  dla 10 Uczestników Projektu w tym:

    1. prowadzenie zajęć w oparciu o program autorski:,
    2. opracowanie i dostarczenie wzorów materiałów szkoleniowych,
    3. dostarczenie dokumentów potwierdzających wykonanie usługi tj. lista obecności potwierdzająca udział Uczestników Projektu w kursie „Pracownik biurowy”,
    4. zabezpieczenie Sali wykładowej/komputerowej.
  3. Usługa świadczona będzie w Sejnach. Wykładowca zabezpiecza salę wykładową/komputerową.

    Zleceniodawca nie zapewnia zwrotu kosztów dojazdów.

  4. Termin realizacji usługi:

    Termin realizacji usługi- od dnia zawarcia umowy do 30.11.2018 r. (zgodnie z utworzonym harmonogramem zajęć).

    Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji przedmiotu zamówienia w godzinach rannych, popołudniowych i wieczornych, w dniach od poniedziałku do niedzieli. Harmonogram dostosowany będzie do potrzeb i wymagań Uczestników Projektu.

  5. Wymagania konieczne do realizacji zamówienia:
    1. wykształcenie wyższe oraz przygotowanie pedagogiczne
    2. doświadczenie zgodne z przedmiotem zamówienia minimum 2 kursy
    3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,

    W przypadku nie spełniania wymienionych wyżej kryteriów oferta zostanie odrzucona.

  6. Oferta dotycząca przeprowadzenia kursu „Pracownik biurowy” powinna zawierać:
    1. Formularz ofertowy z przedstawioną ofertą cenową, wyrażoną w kwocie brutto (w przypadku zlecenia realizacji zamówienia podana kwota zostanie pomniejszona o potrącenia wynikające z ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych i zapisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych)
    2. oświadczenia o spełnieniu pozostałych wymagań określonych w ofercie.

    Niedostarczenie wymaganych dokumentów skutkować będzie dyskwalifikacją  oferty.

  7. Sposób, termin i miejsce złożenia dokumentów:

    Komplet dokumentów należy złożyć w kopercie zatytułowanej:  Oferta   na świadczenie usługi wykładowcy na kursie „Pracownik biurowy”  dla Uczestników Projektu „Czas pracy” do 20.10.2018r. w Biurze Projektu ul. Osiedle II 6A, 16-400 Suwałki

  8. Kryteria oceny ofert:
    1.  łączna cena ofertowa brutto 80% 
    2. doświadczenie  zgodne z przedmiotem zamówienia  – 20%

    Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryterium:

    Łączna cena ofertowa brutto  –  80 %,  tj. 80 punktów

                                 najniższa zaoferowana łączna cena ofertowa brutto

    KC  =      łączna cena ofertowa brutto badanej oferty           x 80 (maksymalna liczba punktów w ocenianej pozycji)

    20% ,  tj. 20 punków

    Doświadczenie  zgodne z przedmiotem zamówieniaPunktacja
    3 i więcej 20
    Min. 2 kursy 10

    Gdzie:

    KC – ilość punktów przyznanych Wykonawcy

    Przyjmuje się, że 1% = 1pkt., w ten sposób zostanie naliczona liczba punktów w/w kryteriach. Zamawiający udzieli zamówienia, Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium oceny i wyboru ofert.  Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.

  9. Wszelkich informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela  Bogusława Pigiel tel./fax (87) 566 20 55, email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o kontakt.

Pliki do pobrania