Ustawienia

Ogłoszenie dotyczące przeprowadzenia warsztatów aktywnego poszukiwania pracy do projektu „Aktywna integracja szansą na przyszłość”

Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Suwałkach w związku z realizacją projektu „Aktywna integracja szansą na przyszłość” Nr RPPD.07.01.00-20-0140/17 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020Priorytetu VII Poprawa spójności społecznej Działania 7.1 Rozwój działań aktywnej integracji

Zaprasza do złożenia oferty cenowej na przeprowadzenie „Warsztatów aktywnego poszukiwania pracy” w projekcie „Aktywna integracja szansą na przyszłość” realizowanym na terenie miasta Suwałki oraz powiatów suwalskiego, sejneńskiego i augustowskiego

  1. Opis przedmiotu zamówienia

    Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia warsztatów aktywnego poszukiwania pracy dla 50 UP zamieszkałych na terenie miasta Suwałki oraz powiatów suwalskiego, sejneńskiego i augustowskiego. Liczba godzin „Warsztatów aktywnego poszukiwania pracy” – 40 godzin (5 grup po 8 h/grupę/ zajęcia odbywać się będą w 10 osobowych grupach po 2 spotkania x 4h).

  2. Usługa polega na:

    Przeprowadzeniu warsztatów aktywnego poszukiwania pracy dla 50 UP/projektu  „Aktywna integracja szansą na przyszłość”:

    1. prowadzenie warsztatów w oparciu o program: podstawowe zagadnienia dotyczące rynku pracy, sylwetki zawodowe, bilans słabych i mocnych stron UP, ocena kwalifikacji i umiejętności a zapotrzebowanie rynku pracy,
    2. opracowanie i dostarczenie wzorów dokumentów na których specjalista będzie pracował z UP,
    3. dostarczenie dokumentów potwierdzających wykonanie usługi tj. lista obecności potwierdzająca udział UP w Warsztatach, Ewidencja Czasu Pracy.
  3. Termin realizacji usługi:

    Termin realizacji usługi- od dnia zawarcia umowy do 30.04.2018 r. (zgodnie z utworzonym harmonogramem warsztatów).

    Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji przedmiotu zamówienia w godzinach rannych, popołudniowych i wieczornych, w dniach od poniedziałku do niedzieli. Harmonogram dostosowany będzie do potrzeb i wymagań UP.

  4. Usługi świadczone będą dla 50 UP w 5gr.8h/ 2 spotkania/ 4h:

    1. grupa I- 10 UP/ 8h/ 2 spotkania po 4h
    2. grupa II- 10 UP/ 8h/ 2 spotkania po 4h
    3. grupa III- 10 UP/ 8h/ 2 spotkania po 4h
    4. grupa IV- 10 UP/ 8h/ 2 spotkania po 4h
    5. grupa V- 10 UP/ 8h/ 2 spotkania po 4h
  5. Wymagania konieczne do realizacji zamówienia:

    1. wykształcenie wyższe  kierunkowe,
    2. minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi ubóstwem lub wykluczeniem społecznym/ 240 h przeprowadzonych zajęć/spotkań na podstawie umowy zlecenia
    3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,

    W przypadku nie spełniania wymienionych wyżej kryteriów oferta zostanie odrzucona.

    Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatny dostęp do sali, w której świadczone będą powyższe usługi. Zamawiający nie zapewnia zwrotu kosztów dojazdów.

  6. Oferta dotycząca prowadzenia warsztatów powinna zawierać:

    1. CV  z klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
      w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.)”
    2. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
    3. Udokumentowane doświadczenie zawodowe
    4. Kopie innych dokumentów wg uznania kandydata,
    5. oświadczenia o spełnianiu pozostałych wymagań określonych w ofercie.
    6. Formularz ofertowy z przedstawioną ofertą cenową, wyrażoną w kwocie brutto (w przypadku zlecenia realizacji zamówienia podana kwota zostanie pomniejszona o potrącenia wynikające z ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych i zapisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych)

    Niedostarczenie wymaganych dokumentów skutkować będzie dyskwalifikacją  oferty.

  7. Sposób, termin i miejsce złożenia dokumentów:

    Komplet dokumentów należy złożyć w zaklejonej kopercie zatytułowanej:  Oferta  na „Warsztaty aktywnego poszukiwania pracy” na stanowisko trenera do projektu „Aktywna integracja szansą na przyszłość”, z dopiskiem:  „nie otwierać do 05.03.2018r.”.

    Ofertę na załączonym wzorze  wraz z innymi dokumentami należy złożyć w terminie do dnia 05.03.2018r., do godz. 10.00. w Biurze projektu, ul. Osiedle II 6A, 16-400 Suwałki

    Otwarcie ofert nastąpi w Biurze projektu „Aktywna integracja szansą na przyszłość”,  ul. Osiedle II 6A, Suwałki.  dnia 05.03.2018r. o godz.13.00.

  8. Kryteria oceny ofert:

    1. łączna cena ofertowa brutto 60% 
    2. doświadczenie w zawodzie 40%

    Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryterium:

    Łączna cena ofertowa brutto  –  60 %,  tj. 60 punktów

    KC  =  (najniższa zaoferowana łączna cena ofertowa brutto) / (łączna cena ofertowa brutto badanej oferty x 60 (maksymalna liczba punktów w ocenianej pozycji))

    doświadczenie w zawodzie psychologa–  40%,  tj. 40 punków

    doświadczenie w pracy treneraPunktacja
    Powyżej 48 miesięcy/340h 40
    36 miesięcy/300h 30
    24 miesiące/240h 10
    Poniżej  24  miesięcy/ poniżej 240h 0

    Gdzie:

    KC – ilość punktów przyznanych Wykonawcy

    Przyjmuje się, że 1% = 1pkt., w ten sposób zostanie naliczona liczba punktów w/w kryteriach. Zamawiający udzieli zamówienia, Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium oceny i wyboru ofert.  Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.

  9. Wszelkich informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela  Renata Motulewicz tel./fax (87) 566 20 55, email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o kontakt.

Pliki do pobrania