Ustawienia

Ogłoszenia o naborze na stanowisko socjoterapeuty do projektu „Aktywna integracja szansą na przyszłość”

Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na stanowisko Socjoterapeuty

Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Suwałkach w związku z realizacją projektu „Aktywna integracja szansą na przyszłość” Nr RPPD.07.01.00-20-0140/17 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014 – 2020Priorytetu VII Poprawa spójności społecznej Działania 7.1 Rozwój działań aktywnej integracji

zaprasza do złożenia oferty cenowej  na świadczenie usług socjoterapeutycznych w projekcie „Aktywna integracja szansą na przyszłość” realizowanym na terenie miasta Suwałki oraz powiatów suwalskiego, sejneńskiego i augustowskiego.

  1. Opis przedmiotu zamówienia

    Przedmiotem zamówienia jest usługa indywidualnego wsparcia socjoterapeutycznego dla 50 Uczestników projektu „Aktywna integracja szansą na przyszłość” Nr RPPD.07.01.00-20-0140/17 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

  2. 2. Usługa polega na:

    Przeprowadzeniu łącznie 150 godzin indywidualnych spotkań z 50 UP/3h/1UP projektu „Aktywna integracja szansą na przyszłość”zamieszkałych na terenie miasta Suwałki, powiatu suwalskiego, sejneńskiego i augustowskiego, tj.:

    1. przeprowadzeniu indywidualnych zajęć, które maja na celu stworzenie warunków do zaistnienia procesu korekcji swojego postępowania, na co składać się będzie: zmiana negatywnych sądów na swój temat i innych, przeżycie emocjonalnego i korektywnego doświadczenia, wypróbowanie nowych wzorców zachowań,
    2. opracowaniu i dostarczeniu wzorów dokumentów na których specjalista będzie pracował z UP,
    3. dostarczeniu dokumentów potwierdzających wykonanie usługi tj. Indywidualna Karta Spotkań z Socjoterapeutą, Ewidencja Czasu Pracy.
  3. Usługi świadczone będą dla UP zamieszkałych na terenie:

    1. miasta Suwałki i powiatu suwalskiego 20 UP/ 3h  – łącznie 60 h
    2. powiatu sejneńskiego  15 UP/3 h – łącznie 45 h
    3.  powiatu augustowskiego 15 UP/3 h – łącznie 45 h

    Oferty można składać w odniesieniu do jednego lub kilku powiatów z tym, że jeden socjoterapeuta może realizować zajęcia tylko w jednym powiecie.

    Główny kod CPV:

    80570000-7 – Usługi rozwoju osobistego

  4. Termin realizacji usługi:

    Termin realizacji usługi- od dnia zawarcia umowy do 31.03.2018 r. (zgodnie z utworzonym harmonogramem spotkań).

    Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji przedmiotu zamówienia w godzinach rannych, popołudniowych i wieczornych, w dniach od poniedziałku do niedzieli. Harmonogram dostosowany będzie do potrzeb i wymagań UP.

    Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatny dostęp do sali, w której będą świadczone usługi. Zamawiający nie zapewnia zwrotu kosztów dojazdów.

    Dla każdego uczestnika sporządzona zostanie dokumentacja z przeprowadzonych spotkań.

  5. Wymagania konieczne do realizacji zamówienia:

    1. wykształcenie wyższe magisterskie- kierunkowe,
    2. minimum 2-letnie doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi ubóstwem lub wykluczeniem społecznym/ 150 h przeprowadzonych zajęć/spotkań na podstawie umowy zlecenia
    3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,

    W przypadku nie spełniania wymienionych wyżej kryteriów oferta zostanie odrzucona.

  6. Oferta dotycząca prowadzenia indywidualnego wsparcia psychologicznego powinna zawierać:

    1. CV z klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.)”
    2. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
    3. Udokumentowane doświadczenie zawodowe
    4. Kopie innych dokumentów wg uznania kandydata,
    5. oświadczenia o spełnianiu pozostałych wymagań określonych w ofercie.
    6. Formularz ofertowy z przedstawioną ofertą cenową, wyrażoną w kwocie brutto (w przypadku zlecenia realizacji zamówienia podana kwota zostanie pomniejszona o potrącenia wynikające

    z ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych i zapisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych)

    Niedostarczenie wymaganych dokumentów skutkować będzie dyskwalifikacją  oferty.

  7. Sposób, termin i miejsce złożenia dokumentów:

    Komplet dokumentów należy złożyć w zaklejonej kopercie zatytułowanej:  Oferta  na stanowisko socjoterapeuty do projektu „Aktywna integracja szansą na przyszłość”, z dopiskiem:  „nie otwierać do 05.03.2018r.”.

    Ofertę na załączonym wzorze  wraz z innymi dokumentami należy złożyć w terminie do dnia 05.03.2018r.,  do godz. 10.00. w Biurze projektu, ul. Osiedle II 6A, 16-400 Suwałki

    Otwarcie ofert nastąpi w Biurze projektu „Aktywna integracja szansą na przyszłość”,  ul. Osiedle II 6A, Suwałki.  dnia 05.03.2018r o godz.11.00.

  8. Kryteria oceny ofert:

    1. łączna cena ofertowa brutto 60%
    2. doświadczenie w zawodzie socjoterapeuty 40%

    Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, zgodnie z poniższymi kryterium:

    Łączna cena ofertowa brutto  –  60 %,  tj. 60 punktów

     KC  =  (najniższa zaoferowana łączna cena ofertowa brutto) / (łączna cena ofertowa brutto badanej oferty x 60 (maksymalna liczba punktów w ocenianej pozycji)

    doświadczenie w zawodzie socjoterapeuty–  40%,  tj. 40 punków

    doświadczenie w zawodzie socjoterapeuty

    Punktacja
    48 miesięcy/300h 40
    36 miesięcy/200h 30
            24 miesiące/150h 10
    Poniżej  24  miesięcy/ poniżej 150h 0

    Gdzie:

    KC – ilość punktów przyznanych Wykonawcy

    Przyjmuje się, że 1% = 1pkt., w ten sposób zostanie naliczona liczba punktów w/w kryteriach. Zamawiający udzieli zamówienia, Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium oceny i wyboru ofert.  Jeżeli  Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.

  9. Wszelkich informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela  Renata Motulewicz tel./fax (87) 566 20 55, email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy.

Pliki do pobrania: